Recenze: Tereza Kerndlová – S Tebou

Krásný den všem Frndy. Musím vám povyprávět, co se stalo! Možná to bude znít infantilně, ale co vám budu povídat…Já infantilní prostě jsem. Teď si nejsem jistej, jesli to bylo včera, kdy mi cinknul telefon a na displeji se mi zobrazilo, že mě Tereza Kerndlová označila v příspěvku. No hele… Byl jsem z toho hotovej. Nedávno jsem okomentoval fotku Terezky a právě můj komentář ještě z devíti dalšími vybrala a dostanu voňavku. Voňavku teda předám svojí sestřičce. A Terce ještě jednou děkuji. Až  mi voňavka dorazí, tak vám jí určitě ukážu ve storíčku na Instagramu 🙂

Než se dostanu vlastně ke zhodnocení nového alba Terezy, které v pátek vypustila do světa, tak vám povim ještě něco šílenějšího. Dneska jsem čučel zase na Instagram. Tak jako to dělá každej že jo? Vlastně tam skoro bydlim a koho nevidim?! Tereza mě začla sledovat. Mamka i ségra, který seděli se mnou u stolu, u hrnku kávy,  ohluchly. Co vám budu povídat. Já Terezu miluju už pár let (teplej, neteplej). Nedávno měla koncert v Písku, kam jsem se chtěl vypravit, ale bohužel jsem se tam nedostal a dost mě to mrzelo. Každopádně po dnešku, co mě Terka začla sledovat (což nechápu, co na mě vidí) jsem se rozhodl, že omrknu její nové album a poslechnu si ho. Právě mi teda hraje asi po pátý písnička Emotions, ale rozhodl jsem se, že se o můj dojem z alba podělím. Samozřejmě nejsem žádnej znalec a odborník.

Abych pravdu řekl, tak jsem byl trošku skeptickej, když vyšel prví singl ‘Přibliž Mě Blíž’. Na první, ani na druhý poslechnutí mě písnička vůbec neoslovila. Je ale pravdou, že u mě platí, že když se mi písnička nelíbí hned, tak jí později totálně miluju. A ano, teď tu písničku už nějakou dobu miluju.

Dočeltl jsem se, že Tereza na albu spolupracovala opět s Chrisem Nealem (Schody z nebe, Přísahám, Tepe srdce mý ad.) Dokonce se jí ale ke spolupráci podařilo získat  i Grahama Marshe (producenta oceněného několika Grammy) Za tohle teda palec nahoru.

Na albu najdete celkem 11 skladeb (seznam najdete dole pod článkem). Hned jsem si všimnul, že na albu je pár anglických názvů písniček a při poslechu mě to celkem potěšilo, protože to celkově album při poslechu zpestřilo. Nejsem si teď úlně jistej jestli jsem dobře poslouchal, ale mám takový dojem, že nejrychlejší písničkou na albu je už jednou zmiňovaná  ‘Přibliž Mě Blíž’. Celkově na mě album působilo klidným, chvilkama až baladickým dojmem. U Terezky je známo to, že má skvělé texty a na tomhle albu se to opět potvrdilo.

Nebudu asi popisovat jednotlivý písničky. Do toho se raději pouštět nebudu, ale určitě si album poslechěte. Mě teda zatím nejvíc oslovily písničky  ‘ Reason, Presumpce Neviny, Přibliž Mě Blíž, S Tebou, Věř mi, Emotions’ Ze všeho nejvíc mě překvapila asi písnička Emotions a vlastně se mi asi i nejvíc zalíbila. Možná i proto, že mi přijde od ostatních písniček odlišnější.

Závěrem teda Terezce přeju s albem co největší poslechovost u svých fanoušků a co nejmíň špatné kritiky. Protože co si budeme povídat, když něco tvoříte se srdcem pro lidi a snažíte se ze všech sil, aby se vaše dílo zalíbilo a pak dostanete za svoje úsilí kritiku, tak je to k zbláznění. Je to hodně těžké jít mezi lidi s kůží na trh a v hudebním průmyslu si myslím, že je to obvzlášť těžké.

Mějte se krásně a nezapomeňte Terezu podpořit koupí alba.

Skladby:

1.Commander